04 juli 2007

Syskonträff och min personlighet

Hade stora syskonträffen i lördags, kul! Vi är alltså fem syskon, helt sanslöst. Inte ofta har vi träffats alla fem men det gjorde vi alltså i lördags. Det var drygt tre år sedan sist. Känns rätt konstigt att det finns personer som man inte riktigt känner men som man har något konstigt osynligt band till. Riktigt kul är det när man hittar vissa egenskaper som stämmer på pricken in på en själv.

Gjorde förresten ett personlighetstest som min käre Jonas lagt upp på sin blogg, så här blev mitt resultat:

Your personality type:

Quiet, reflective, and idealistic. Interested in serving humanity. Well-developed value system, which they strive to live in accordance with. Extremely loyal. Adaptable and laid-back unless a strongly-held value is threatened. Usually talented writers. Mentally quick, and able to see possibilities. Interested in understanding and helping people.

Careers that could fit you includes:

Writers, artists, counselers, social workers, English teachers, fine arts teachers, child care workers, clergy, missionaries, psychologists, psychiatrists, scientists, political activists, editors, education consultants, journalists, religious educators, social scientists.
-----

Hmmm, kan nog stämma till viss del. Fast då får jag nog byta jobb. Inte en administratörsprofil man har direkt. Kanske är ett tecken? Ska jag bli konstnär kanske? Nej har nog tyvärr inte riktigt den talangen... Eller journalist? Psykolog? Börjar semestern idag så det är bara att luta sig tillbaka och fundera på saken.

6 kommentarer:

Per sa...

Oj Malin skriver på sin blogg, vad trevligt och exklusivt:).

Ja inte är det mändgden hår som vi har gemensamt ialla fall...:)
Ha en underbar semester, vi ses på fredag.

Ska göra det dära testet oxo, brukar känna igen mig i beskrivningarna.

Malin sa...

Hehe, kul att höra. Tackar för kommentaren, alltid kul. Ja, ses på fredag! Ska bli jättekul! Hoppas att det inte regnar alltför mycket men det är bara att pälsa på sig och se glad ut utan störigt paraply. :)

Anonym sa...

Visst var det kul. Hoppas inte det dröjer 3 år tills vi åter har syskonträff igen.

Har precis gjort personlighetstestet och det stämmer faktiskt till nästan 100%.

Och regnet bara fortsätter att ösa. Undras om det blir någon koncert ikväll.

Malin sa...

Nä, kanske lätt att säga nu men jag tror inte att det dröjer 3 år till nästa gång. Vilken toppenkonsert det blev! :)

Per sa...

Nä, det ska väl inte behövas tre år till nästa gång tycker man. Vi har ju lyckats träffas till 4/5 redan efter en vecka :)
Dessutom känns denna "nystart" superviktig för mig och jag tycker det är jätteroligt att umgås med er.

Malin sa...

Detsamma, tycker också att det är jättekul! :)