03 februari 2008

Frågor och svar

Lite frågor och svar jag läst på en annan blogg :) som jag också kände för att svara på.

Kram
/Malin


HUR MÅNGA TIMMAR SOV DU INATT? Nästan 7 timmar

VILKEN FILM SÅG DU SENAST? Började se på Göta Kanal 2 igår men slutade titta rätt snabbt, sist jag såg en hel film var det den svenska filmen "Darling".

VILKEN INTERNETSIDA BESÖKTE DU SENAST? www.hd.se

VAD SA DU SENAST TILL VEM? "Vi får nog köpa batterier till den" till min äldsta son. (Batterierna skulle vara till hans bärbara lilla bandspelare)

VEM FICK DU SENAST SMS FRÅN OCH VAD STOD DET? "Hej, allt väl? Ska jag handla något?" från Jonas, min sambo

VAD GJORDE DU IGÅR? Middag med familjen hemma, drinkar framför ett fantastiskt tv-program som hette "Get up, stand up" på tvåan.

VAD HAR DU GJORT IDAG? dammsugat, gått ner till Ålabodarna, ätit på Burger King...

VAD SKA DU GÖRA IMORGON? Jobba så det ryker om det, har jättemycket att göra på jobb.

HUR MÅNGA MSN-KONTAKTER HAR DU? 10 stycken ca.

VILKET LAND BESÖKTE DU SENAST? Danmark

VAD SÅG DU SENAST PÅ TV? "Get up, stand up" igårkväll.

SENASTE KÖP? Marabou choklad

VAD HAR DU DÅLIGT SAMVETE FÖR? Alldeles för mycket, allt man känner att man inte räcker till för.

VAD HAR DU FÖR SKOR? Precis panikköpt ett par stövletter på rea.

VAD HAR DU PÅ DIG FÖR KLÄDER IDAG? Jeans, svart t-shirt, vit halsduk

VILKEN MUSIK HAR DU LYSSNAT PÅ IDAG? Jacks skiva i bilen med tandborstevisan och brevet från Lillan bland annat.

GILLAR DU KAFFE? Ja, väldigt mycket!

ÄR DU VEGETARIAN? Nej, men jag känner ibland att jag skulle kunna bli.

HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG? Ja

VAD HETER DINA KUSINER? Tommie

VAD DRACK DU SENAST? Kaffe

GILLAR DU ATT LAGA MAT? Ja, jag gillar att laga mat. Det är dock roligare när man har lite tid på sig och inte behöver göra massa andra saker samtidigt.

NÄR DRACK DU ALKOHOL SENAST: Igår blev det vin till maten, sedan öl och drink framför teven.

VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Ta det lugnt, fixa lite här hemma och mysa lite.

VAD LIGGER NEDANFÖR DIN SÄNG: Böcker, tidningar, någon barnbok och en udda strumpa.

HAR DU ETT JOBB: ja

VAD SKRATTADE DU ÅT SENAST: min son K när han lagt sig i min säng och sa att han tycker att "det är roligt här i Glumslöv."

TIPS PÅ EN BRA SAK: Stor ugnsfast form

NÅGRA FRAMTIDSPLANER: Få bättre struktur på tillvaron, må bra och ha kul.

NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: Ja, jag tror det. Kanske inte helt och fullt men så gott som.

ETT PAR CONVERSE: köpte ett par 1989 men de är sönder sedan länge.

KÄRLEK I HJÄRTAT: JA!

Inga kommentarer: