10 oktober 2007

En ny klänning

Jag har köpt en ny klänning. Den är så fin! Rätt tramsigt att man kan vara så glad för något så ytligt som ett klädesplagg va? Den är dessutom svart och det ska inte blekfisen Malin ha egentligen men det skiter jag i nu. Jag känner mig så stilig i den.
Lite ytligt att man är glad över en klänning som sagt kanske men jag tycker att det är rätt okej. När man lever i en sån värld som ofta är förfärlig, orättvis och våldsam så är det väl skönt att man kan känna glädje över en sån liten detalj. Eller?

Ha en bra onsdag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kära Mauuulin!

Människan är både yta och djup. Ibland är det avgrundsartade samtal om livet och döden - andra gånger är det nya mascaror och en svart ny klänning.

I guess that´s the way life works... :-)

Så jag tycker du ska vara jäkligt glad över din nya blåsa!