20 december 2007

Äntligen julledig

Nu har jag äntligen kommit iväg på lite julledighet, underbart. Det har varit en ovanligt intensiv tid på jobbet. Vi har flyttat till nya lokaler och såklart fungerade det inte smärtfritt alls. Känner mig helt matt av allt flygande och farande till massa olika ställen samtidigt som man känt en liten oro över att inte bli klar med julklapparna i tid. Varför är det så? Suck.

Idag var jag hos frissan med mina småpågar. Lille K har inte riktigt gått att klippa tidigare men idag hade min käre sambo J förberett honom på att han skulle klippa håret (och mutat med lite godis om han satt stilla hela tiden). Det gick jättebra. Stora sonen, J blev också ursnygg.

När vi gick därifrån vinkade lille K som är två och ett halvt år och sa "-hejdå håret, hejdå kammen". Kär påg.

När barnen somnat ska jag sätta mig och slå in paket och fixa lite mysig julstämning med tända ljus och lite go musik. Ser jag fram emot.

Inga kommentarer: