30 december 2007

Gott Nytt År!

Det är dagen innan nyårsafton 2007, sanslöst.

Det har varit en konstig men sammanfattningsvis mysig jul ändå. I förrgår råkade jag ut för något knepigt. Vaknade natten till fredagen och kikade på siffrorna på klockradion 04.21. Varför har jag vaknat nu? Sen kände jag att jag hade ont i magen och tänkte att jag nog borde gå upp. Kom till badrummet där jag direkt fick känslan av att jag inte skulle kunna sitta upp. Sen blev det sådär konstigt svart för ögonen, tror att jag fick upp något lysmaskliknande på näthinnan sen dök jag ner på golvet. En stund senare vaknade jag och undrade varför jag hade lagt mig så himla obekvämt med axeln på en del av vår badrumsvåg. Det kändes som att någon slitit av mig hårstråna uppe på huvudet. En rejäl bula hade jag fått och näsblod. Ringde sjukvårdsupplysningen och sen in till akuten. Jag mådde dock rätt bra efter ett tag och de hittade inget fel. Hade ju varit bra om man kunnat spåra någon orsak men det känns okej ändå.

Igår var vi hos barnens farmor på middag. Det var jättekul! Hade nog inte tänkt att vi skulle bli kvar där till klockan var halvtvå på natten men så blev det, vi hade verkligen kanontrevligt.

Nyår imorgon då ja. Ska bli kul också. Har beställt mat den här gången, kan ju va rätt skönt att slippa stressa med det.

Gott Nytt År allihopa!
Kram
/Malin

Inga kommentarer: