28 november 2007

Min födelsedag

Idag fyller jag 36 år.

Jag har inte tröttnat på min födelsedag. Tycker att det är helt underbart när det är den 28 november. För mig är det ett gyllene skimmer över hela den här dagen. Har kommit på mig själv att undra ifall det syns på mig att jag fyller år idag?

Trots min rätt ojämna ålder den här gången har jag blivit gratulerad på flera olika vis. Även ett kort "grattis" från någon är jättetrevligt tycker jag.

Har fått frukost med kaffe på sängen, kramar och pussar från min goa familj, mail, SMS och ordet Grattis från arbetskamrater och några fina presenter.

Läste min lillebrors blogg nu på eftermiddagen där han gratulerade mig med en video med "John Denver - Annies Song". Jag är löjligt svag för den låten, den har hängt med mig så länge jag kan minnas. Jag kommer ihåg att jag älskade den när jag hörde den som femåring när jag sprang i gräset vid vår sommarstuga i Bohuslän. Och jag har vid vuxen ålder sagt att jag vill ha den på mitt bröllop om jag någon gång kommer att gifta mig.

Tack käre bror P :).

Har spenderat kvällen med massa god mat, vin och min mysiga familj. Tack sambo J och våra goa grabbar för en härlig dag. Ni är underbara!

Kramar
Malin

Inga kommentarer: